Sunday 22 May 2011

Testimonial Pelanggan

Abd Malek Bin Mohd Nor, 53 Tahun, Engineeer, Kedah Darul Aman


"Saya bertugas sebagai engineer, dengan kerja yang tidak mengira masa dan selalu membuat kerja di luar daerah sama ada di dalam dan luar negara... amat memenatkan. Sejak saya mengamalkan ubat-ubatan wan linang, saya amat berpuas hati, hubungan suami isteri juga tetap harmoni dan bahagia"

Haji Yunus Bin Omar, 76 Tahun, Berniaga, Petaling Jaya Selangor

"Kerja dengan umur WARGA EMAS ini, dan mempunyai isteri 2 amat menyukarkan saya untuk membahagi masa antara kerja dan rumah tangga. alhamdulillah, sejak menggunakan produk wan linang ini, masalah kerja dan rumah tangga saya dapat di selesaikan dengan mudah."

Ahmad Budi, 29 Tahun, Berniaga, Ipoh Perak

"Dengan pekerjaan berniaga siang dan malam (Pasar Malam), hubungan suami isteri agak terganggu dengan masalah cepat tewas. Tapi setelah menggunakan ubat wan linang ini, isteri saya puashati dan sangat enjoy !"

Muhamad Nor Bin Hamzah, 57 Tahun, Jurutera Petroleum, Kemaman Terengganu

"Kerja dengan petroleum yang selalu bertugas di pelantar minyak, saya seringkali mengalami masuk angin sehinggakan kerandut buah zakar saya bengkak dan tenaga batin saya pun bermasalah. Tetapi semenjak menggunakan produk wan linang kesihatan saya pulih kembali seperti muda kembali"

Iwan Bin Idris,36 Tahun, Bengkel Kereta, Melaka

"Dengan kerja sebagai pomen, cukup memenatkan dan waktu bekerja saya sehingga lewat malam untuk menyiapkan kereta pelanggan sehingga hubungan suami isteri amat jarang sekali untuk bersama. Ini membuatkan seringkali isteri saya merajuk. Alhamdulillah, semenjak saya mengamalkan ubat-ubat wan linang ini rumahtangga kami kembali bahagia."

Misran Bin Warjo, 50 Tahun, Mengecat Kereta, Kajang Selangor

"Dengan kerja mengecat kereta ini, pekerjaan saya seringkali selesai sehingga lewat malam. Dengan mencium bauan kimia cat, membuatkan badan-badan saya seringkali sakit-sakitdan bangun tido pagi saya menjadi letih dan malas. Tetapi sejak mengamalkan produk wan linang saya kembali segar dan bersemangat untuk bekerja."

M. Zulkapli Bin Mohd Yusuf, 60 Tahun, Nelayan, Port Klang Selangor

"Saya selalu kerja berhujan dan berpanas dan berembun sehingga ke subuh sebagai nelayan, cukup memenatkan dan  selalu mengalami masuk angin, letih-letih dengan isteri yang masih muda. Alhamdulillah, setelah saya mencuba ubat-ubat wan linang tenaga saya kian bertambah dan hubungan dengan isteri pun tetap gembira."

No comments:

Post a Comment